2014. április 28., hétfő

Katy Evans - Real Valós


 Forró. Szexi. Izmos. Fájdalmas. Valós. Perzselő nemzetközi bestseller, mely elsöpör mindent, amit korábban a szenvedélyről képzeltél…
Remington Tate rossz fiú hírében áll a ringben is, ringen kívül is. Gránitkemény teste és nyers, állati ereje őrületbe hajszolja női szurkolóit. Neki azonban attól a pillanattól, hogy a szemébe nézett, nem kell más nő, csakis Brooke Dumas. Vágya színtiszta, ellenállhatatlan és VALÓS.
Brooke számára álomállásnak tűnik a jól fizető új, sportterápiás munka: karban tartani Remington testének tökéletes gépezetét. De mialatt vele és csapatával sorra látogatja a földalatti harc veszedelmes arénáit, Brooke testében is fellobbannak a legősibb vágyak. Ha volt is olyan pillanat, hogy Brooke és Remy csak flörtöltek egymással, hamarosan mindkettejükben kibontakozik az erotikus megszállottság, és kapcsolatuk ennél is többel kecsegtet.
Izzó vágyuknak azonban sötét oldala is van. Vajon képesek lesznek-e kitartani, amikor fény derül Remy legmélyebb titkára, és Brooke-nak családja segítségére kell sietnie – vagy hirtelen minden, amit olyan valósnak véltek, szertefoszlik, mint a káprázat?




 Hát a Könyvfesztivál alkalmával persze erre is sikerült lecsapni. Vártam is nagyon.

Gondolom ami magát a könyvet illeti, és hogy milyen témát dolgoz fel, gondolom ezen is megoszlanak majd a vélemények. Ahogy a lányoknak mondtam, tuti csak az én ízlésem ilyen elcseszett de tetszett.

Már a borítója miatt is felfigyeltem rá. És kíváncsi voltam a történetre. Bár azért mivel akadt már nem egy csalódás ilyesféle könyvekben a kiadótól azért reméltem, hogy ez nem lesz az.

Nekem tetszett. A történet is a híres és persze irtó dögös Remington Tateről.


Az egész történet tetszett, igaz egyes részek fordításától már a hidegrázás kerülgetett. A történet szerintem jó volt. Brooke és Remy háttere is. Bár főleg ugye inkább a srácot ismerhettünk meg, de azért Brooke élete miatt is voltak például történések amik miatt érdekesebb lett a sztori.

Visszatérve Remy karakterére hát tuti nem mondok újat azzal ha azt mondom, hogy egy ilyen pasi jöhetne nekem is. Bár kicsit Brooke részéről sok volt az az állandó áradozás a pasiról, a testéről meg mindenéről. Elég volt egyszer az elején elmondania, és már ott is elképzelhető volt, hogy nem egy csúnyácska pasiról olvashatunk. Ezt az túlzott áradozást azért sokalltam. Egyébként szimpatikus volt a csaj is.

Mint írtam nekem nagyon tetszett a történet, a szexi rossz fiú bokszolóról és a lányról aki mellé szegődött dolgozni mint sport terapeuta.
A kettejük szakmaiból ugye sejthető is, hogy igencsak forróra sikeredett egy egy pillanat.  Ami külön tetszett pláne kiindulva az Ulpiusos ilyesfajta könyvekből, hogy oké mondom úgy, hogy nem volt tele szex részekkel. Legalábbis jó ideig húzták a dolgot nem erről szólt a történet az elsőtől az utolsó oldalig. Persze volt benne utána ez is, de jó volt, hogy ahhoz képest elég soká húzták egymás agyát. És ugye mint mindennek ennek is megvolt a mi értje.

Ugyanakkor szerettem a kettejük pillanatait. Főleg az elején ahogy elkezdtem ismerkedni. A zene ajánlós részek nagyon tetszettek. :)

Maga a történet is jó lett szerintem. Érdekesen kitalálta az író nő  - bokszoló témát azt hiszem még nem is olvastam :D - főleg Remy karakterét. Hát nem éppen erre számítottam. Bár akadtak érdekes fordulatok persze Brooke karaktere miatt is.


Nem hiányozhattak ugye a bonyodalmak sem. Aztán meglátjuk mit tartogat a következő rész.

Érdekes volt, nekem tetszett. És nagyon várom a következőt.

És mint a kép is mutatja olvashatunk még az író nőtől. Én kíváncsian várom. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése