2014. március 21., péntek

Abbi Glines - Ha az enyém lennél

„Volt Beau-ban valami rossz, ami vonzott. Mi ütött belém? Miért akartam annyira vétkezni?” Ashton kezd belefáradni, hogy folyton a jó kislányt kell adnia; alkalmazkodni szülei és barátja, Sawyer Vincent elvárásaihoz. A fiú maga is a tökéletesség élő szobra, a gimnázium bálványozott élsportolója, minden lány álma. Ám amikor elmegy nyaralni a családjával, Ashton szeme megakad udvarlója unokafivérén, Beau-n. Nála szexisebb srácot életében nem látott, és bár a fiú, a kisváros rossz hírű fekete báránya, végzetesen vonzódik hozzá. Beau a testvéreként szereti Sawyert, ezért százszor is meggondolja, mielőtt nyitni merne a tabunak számító Ashton felé. Igyekszik is távol tartani magát tőle, noha kislánykora óta szereti. Mikor azonban Ashton fel akarja eleveníteni a gyerekkori barátságot Sawyer távollétében, Beau tudja, hogy nemet kellene mondania. Egyikük sem szeretne fájdalmat okozni Sawyernek, ám minél inkább igyekeznek kerülni egymást, annál hevesebb lesz a vonzalmuk. Aminek egyre nehezebb ellenállni…


 Annak idején egy barátosnémmal beszélgettünk is a könyvről de ott annyiban is maradt. Az utóbbi időben pedig egyre többször futottam bele. Akkor régen még elolvastam a fülszöveget, de ha nagyon érdekelt volna akkor nyilván már elolvastam volna. De nem éppen rémlett. Csupán a borítója ami még annyira sem fogott meg. Nem maga a kép miatt hanem a felállás. Rögtön egy másik kiadó könyve ugrott be erről az egy lány két pasival képről. És hát az a szitu sem igazán jött be így nem is törtem magam, hogy elolvassam. De ahogy most @MFKata értékeléséhez írtam jó kis olvasmánynak bizonyult egy unalmas vasárnap délután.


Ugyanis ahhoz képest, hogy mennyire nem akartam elolvasni, olyan gyorsan végeztem ki. Rá is jöttem hamar, hogy hasonlít egy nagy kedvencemre a sztori. Még pedig aki ismer tudja, hogy nagyon bejönnek az ilyen történek amikben a szereplők tilosban járnak :D

Jó magam is imádtam ilyen sztorikat írni :)) Tehát ahogy elkezdtem tudtam, hogy már olvasnom kellett volna. Nagyon tetszett a történet, szimpatikusak voltak a szereplők. Mondanom sem kell, hogy ajjjj Beau nagy kedvenc. Nagyon bírtam őket Ashsel akivel már rögtön az első perctől kezdve csak úgy szikrázott a levegő. Nagyon bírtam ezeket a pillanatokat. Igaz nem is annyira lepett meg, hogy milyen körülmények között engedtek a csábításnak és a vágyaiknak mert speciel ilyet olvastam már mégis tetszett. Imádtam a kettejük pillanatait amiket ugye beárnyékolt Ash igazi barátja.

Szerencsére amit elsőre gondoltam erről a hármasról nem egészen olyan lett. Hála az égnek, hogy itt tényleg hármójuk barátságáról volt szó. Legalábbis eleinte, hisz mind a két srác szerette a lányt és ugye ebből lett a gubanc megspékelve még egy „kis” családi titokkal ami teljesen meglepő fordulat volt számomra. Jól kitalálta az író nő.

Tetszett az egész történet, a szereplők, a háttereik, és az egész, hogy úgymond nem egy nagyvárosi történetet kaptunk egy nagyvárosi helyszínnel hanem egy kisvárost úgymond, egy vidéket ahol mindenki ad a látszatra pláne Ash.

Végül örültem a vég kifejletnek főleg a szülei hozzáállásáról és összességében az egésznek a végéről. Remek lett. Egy szuper történet szuper jól megírva. Örülök, hogy csak elolvastam mert nagy kedvenc lett.

Mondjuk sejthettem volna korábban is ugyanis imádom a kiadó könyveit és egyben sem csalódtam még. Ebben sem. Én is csak ajánlani tudom, szuper kis történet, remek szereplőkkel, imádnivaló pasikkal, romantika, és persze a perzselő szenvedély és hozzátartozói sem hiányozhatnak :) szóval aki egy jót akar olvasni ezt se hagyja ki :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése