2014. március 20., csütörtök

Rachel Vincent - Prey Préda

Néha a macska-egér játék nem játék egyáltalán…
Játék? Naná. A falkám össztűz alatt áll, apám hatalma inog, a szerelmemet száműzték. Vagyis már hónapok óta nem láttam Marc szépséges arcát. Azonfelül, egy kismamával és egy mindentudó tizenévessel a nyakamon, nem is nagyon álmodozhatok róla, hogy hamarosan újra látom.
És a rég várt találkozást is tönkreteszi, amikor vad kóborok ütnek rajtunk. Most a csoportunkat fenyegetik, Marc eltűnt, és igazán minden eszemre és ügyességemre szükségem lesz, hogy megakadályozzam a családom végleges szétszakítását.



 Hát talán az olvasás időpontja is mutatja, hogy hihetetlen módon elég sokat szenvedtem ezzel a résszel. Ami azért furcsa mert az előzőket imádtam és pillanatok alatt kivégeztem. Ezt is alig vártam.

Utána belekezdtem és kb a feléig jutottam közben pedig isten tudja hány másik könyvet végeztem ki.
Nagyon semmi érdekes nem volt benne. Totál nem kötött le.

Ami pedig a vicc, hogy a kb felénél pont ahol abbahagytam na utána kezdődnek az izgalmak. Ma rávettem magam, hogy folytassam és kicsit bántam, hogy nem olvastam korábban kicsit tovább mert utána már izgalmas lett volna.

Így, hogy izgalmassá tették utána már nem volt semmi bajom vele. A fél csillagot ezért vontam le. És talán még valamiért, vagy valakiért akit nagyon sajnáltam. Igaz ahogy mondják az életben is minden okkal történik. Nem mondom, hogy örülök neki mert nem, de ennek hatására történt meg végre valami amit az első rész óta várok. :D

Összességében szerencsére a közepétől feldobódtak a dolgok így elmondhatom, hogy tetszett a könyv. Miután beindult történtek a dolgok.Igaz okozott meglepetéseket. Még így is, hogy mint sejthető Marcnak most nem akkora szerepe volt hiszen igen korán nyoma vész. Ez miatt is gondoltam, hogy ebből már semmi jó nem sül ki, hogy alig van benne. De szerencsére jött aki mentse a szitut.

És szerencsére ismét képbe került a csodaikrek egyike Ethan testvére Jace <3 jajj én imádom őőőt. Kíváncsi lennék azért kinek a kedvence ő és kinek Marc? én ugye mivel a legelsőben is úgymond ő bukkant fel hamarabb és már akkor megvolt a tűz közte és Fayte között és mindig is szimpibb volt Jace mint Marc. De ugye utána nyilvánvaló volt ki a befutó persze bírtam őket Marckal de….. Nekem Jace a nyerő <3 Örültem, hogy most úgymond kicsit nagyobb, több szerepet kapott. Mit ne mondjak igencsak megkavarta a dolgokat az írónő és ami ezt a kavart illeti a legrosszabb, hogy ilyen szempontból olyan szép függővéget hagyott neki, hogy csak na.

Azt hittem guta ütést kapok, hogy nem kaptam választ a kérdésemre, hogy akkor most mi lesz????

Hogy pontosan mivel is? Tessék elolvasni. Azt mindenképp elérte az írónő, hogy NAGYON NAGYON várjam a kövit. És Jace imádlak <3

 Alig várom a következőt. Két rész van még ugyanis hátra:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése