2014. március 21., péntek

S. C. Stephens - Féktelen

Egy szerelmi háromszög mindig csapda, s mindig rút áruláshoz vezet. Így hát Kiera megfogadja, hogy tanul az elkövetett hibákból. Szilárd elhatározása, hogy soha többé nem okoz ilyesfajta fájdalmat senkinek, különösen annak az érzelmekkel teli, különleges férfinak nem, aki elrabolta a szívét. De az életben minden kapcsolatnak új kihívásokkal kell megbirkóznia. Vajon kiállja-e az utolsó próbát Kiera szerelme? Szeretni ugyanis könnyű, ám bízni valakiben… az a nehéz.





 Ahhoz képest amennyire imádtam az első részt ez annyira semmilyen lett.

Oké Kellan <3 na őt még mindig imádjuk :) de alapjában véve a történet unalmas volt.

Teljesen átlagos dolgok történnek benne. Totál kiszámíthatóak a bonyodalmak is, ennél szerintem még én is jobbakat találtam volna ki.

Nekem alapból ez a „sztárok leszünk” szitu a srácoknál Kellan bandájánál nem hozott lázba. Szerintem még jobban meg lehetett volna írni ha nem így alakítja az író hanem megmaradnak úgymond „hétköznapi” emberek.

Lehet azért is tetszett jobban az első mert ugye abban ott volt a „tiltott gyümölcs” szitu na és azzal engem meg lehet venni. Sokkal izgalmasabb volt. Ebben így, hogy már együtt voltak nem volt olyan izgalmas. Persze tudtunk,hogy ez lesz összejönnek és minden szép de unalmas volt.

Ezekkel a bonyodalmakkal ha lehet annak nevezni semmi érdekes nem volt benne. Egyedül komolyan egy rész volt ami tetszett nagyon a végén egy bizonyos Anna – Griffin jelenet :) de azért továbbra is kíváncsi leszek mit tartogat a harmadik rész. Remélem jobb lesz mint ez. Addig az első rész a nagy kedvenc.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése