2014. március 20., csütörtök

Jodi Ellen Malpas - Ez a férfi

Ava O’Shea, a fiatal belsőépítész az első találkozójára igyekszik a Manor tulajdonosával, Mr. Jesse Warddal. Nem számít másra, csak egy túlsúlyos, nyakkendős, tehetős vidéki úrra, és a megérkezésekor semmi nem is utal egyébre. Hogyan tévedhetett ekkorát? A férfi lehengerlően jóképű, elbűvölő és magabiztos. És öntelt, hedonista playboy is, aki nem ismer határokat. Ava kétségbeesetten küzd Ward vonzereje ellen, de nem bír azzal az elsöprő hatással, amelyet a férfi gyakorol rá. Minden ösztöne azt súgja, hogy meneküljön, és menekül is, de Jesse Ward nem szívesen engedi el. Akarja a lányt, és a fejébe veszi, hogy megszerzi. Ava tudja, hogy veszélyben a szíve, de hogyan menekülhetne, ha a férfi nem ereszti?



 A tartalom alapján jónak gondoltam és annak külön örültem, hogy végre nem egy vékonyka könyvről van szó. Ugyanis 700 oldal körül van a könyv. Ugye már a fülszöveg alapján sejthető, hogy hát mondjuk ki egy újabb szürke koppintás. Az meg az én ziziségem, hogy bejönnek az ilyen könyvek bár ebből sem mindegyik.  Azért akad ami még nem is sokkkk.


Hát ez is olyasmi. Alapjában véve tényleg nem lett volna rossz nem véletlenül vettem meg mert arra gondoltam a fülszöveg alapján is, hogy hátha ez is egy ritka olyan ami igen szürke feeling de talán jó lehet. Hát sajna annyira nem jött be.


A 700 oldalon keresztül jóformán ugyanazt olvashattuk.


A szereplők találkoztak a pasi hiper szuper dögös. Ezzel még nem is lett volna baj, szeretjük az ilyen pasikat.

A csaj ellenkezik a pasi persze ettől még inkább akarja. Na persze Ava sem tud sokáig ellenállni és megadja magát. Onnantól kezdve totálisan ugyanazt olvashatjuk a többi 600 mit tudom én hány oldalon.

Együtt vannak, a pasi a birtoklásával kiakasztja a csajt, aki menni akar, a pasi nem hagyja, töménytelen szex, együtt maradunk utána ugyanez kezdődik elölről. Ha 10 szer nem játsszák ezt el akkor egyszer se. És szerintem ez nagyjából a fülszövegből is sejthető.

Jesset még Christianhoz és Gideonhoz se igazán hasonlítanám ugyanis ismerjük ugye őket is, de ez a pasi még ezer túltesz rajtuk ami a birtoklását és irányítás mániáját illeti és ami nekem hűű már tényleg sokkkk :/

Mivel a fülszöveg tetszett reméltem, hogy kisül belőle valami jó de ez most egy olyan lett, hogy nem igazán jött be. Igaz egy két meglepetést tudott okozni Jessevel kapcsolatban ami ugyan a vége felé vagy kicsit hamarabb is sejthető ez talán még tetszett is volna jól kitalált háttér úgymond neki ha nem szúrja el az író a többivel amit említettem.

Időközben akad még egy dolog amire nem derült eddig fény és amire kíváncsi lennék de nagyon és ami lehet, hogy csak nekem tűnt fel hiszen kétszer ha említődött és annyira lehet nem is fontos de ki tudja? Hátha még feltűnik valakinek. Nem mondom, hogy borzasztó volt, mert olvastam sajnos már ennél sokkal rosszabbat de jobbat vártam. Bár ennyi ilyen könyv után nekem legalábbis már nem nagyon sikerül újat mutatni, ha mégis akkor ritkán. Hát ez most nem olyan. Mindenesetre így, hogy egy két dologgal kapcsolatban kérdések maradtak bennem el fogom olvasni a következőt is aztán meglátjuk.


A következő rész:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése