2014. március 20., csütörtök

Jaci Burton - A tökéletes játék

Mick Riley, a profi futballista és nagyvilági életmódja a legutolsó dolog, amire Tara Lincoln partiszervezőnek szüksége van, annak ellenére, hogy a férfi forró és szenvedélyes egyéjszakás kalandjuk során már bebizonyította, nem csupán a pályán állja meg a helyét.
Tarát egy korábbi szerelmi csalódása olyan mélyen megsebezte, hogy többször nem akarja kitenni magát hasonló fájdalomnak.
Ám Mick a fejébe vette, hogy legyőzi a lány ellenállását és ebben semmi sem állíthatja meg. Tökéletes játékot eszel ki, hogy elnyerje Tara szerelmét.



 Ez is kivégezve. Nem is húzom a dolgot. Nagyon vártam ezt a könyvet, és egy csöppet csalódtam is benne. Lehet nem lesz meglepő ha leírom mi volt az oka, hogy nem egész 4 csillag lett.

Maga a történet nagyon jó volt, a szereplők is kedvelhetők, szerethetők. Sikerült néhány titkot is belevinni a szereplőkről ami érdekesebbé tette igaz Taraéra igen hamar fény derült. Utána már csak Mickkére kellett várni.

Tetszett, hogy Tara nem adta úgymond könnyen magát sőőt. Na de majd aki elolvassa megéri mire gondolok. Nagyon bírtam őket. És a többi mellékszereplőt is. Így mint a töriről írtam tetszett.

Egyetlen dolog ami sokat rontott az összképen te jó a töménytelen szexjelenet. Úristen attól már kész voltam. Na nem annyira olyan Szürke és Christian Grey stílusba de igencsak hajazta. Ismét csak annyit mondhatok ha már azokat a bizonyos úgymond utasításokat meglátom a lapot amit a pasi ad egy ilyen szituban a csajnak kész vagyok. Oké legyen benne nyilván várható is volt, de ez sok volt nekem.

Nemcsak ebben a könyvben a többségében már ha gáz ha nem mint itt is ezeket a részeket átlapoztam. És itt talán még Szürkénél is úgymond vulgárisabb volt egy némelyik rész. Szóval bőőven sok volt. Ez rontott nálam csak rajta. Egyébként a történettel nem volt semmi baj.

Visszatérve a szereplők Mick családját nagyon bírtam, főleg az öcsikéjét Gavint :D Nem mondok vele talán nagy dolgot, hogy lehet még olvashatunk róla mert van a könyv végén egy kis részlet a következőből. És talán ismét olvashatunk az egyik annyira nem kedvenc – legalábbis nekem – karakterről Lizről Mick asszisztenséről.

Na de tessék elolvasni a könyvet. Én a következőre nagyon kíváncsi leszek már csak Gavint miatt is mert úgy tűnik abban ezúttal a másik Riley fiú kerül sorra :))

 A következő részek borítói :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése